به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

مقالات دندانپزشکی معتبر/ایمپلنت دندان/لمینت دندان/ ارتودنسی دندان.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    مهارت های کاشت ایمپلنت دندان پروآرچ، آگاهی و مهارتهای عملی برای بازسازی کامل قوس کامل به پزشکان متخصص کاشت است که به آنها امکان می دهد این کار را در تمرین خودشان شروع کنند. بلافاصله بارگذاری کامل قوس یکی از بهترین درمانهای مورد نیاز ایران است. متأسفانه برخی از شرکت ها و کلینیک ها از این روش درمانی به عنوان یک درمان ساده و یک اندازه استفاده کرده اند. این به مشکلات و عوارض منجر شده است.

    مهارت های کاشت ایمپلنت دندان پروآرچ

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 27 مرداد 1398 - 17:42
    بازدید : 231

    پروسه کاشت ایمپلنت و پیوند استخوان در دندانپزشکی نارمک، در طی این چرخه بهبودی، به استراحت، تغذیه مناسب نیاز خواهید داشت و برای تحقق بهبودی بهینه باید از مراقبت های بهداشتی عالی خانگی استفاده کنید. برای رشد استخوان نیاز به زمان و یک بدن سالم برای فعال کردن فرایند بیولوژیکی است.

    کاشت ایمپلنت و پیوند استخوان در دندانپزشکی نارمک

    آدرینا نیکان
    شنبه 26 مرداد 1398 - 16:20
    بازدید : 221

    ایمپلنت دندان تقویت استخوان با پیوند استخوان گاو، این ساده ترین روش پیوند، اغلب "بازسازی استخوان هدایت شده" نامیده می شود. ماده پیوند استخوان از گاوهای منتخب مخصوص تهیه شده و بیمار برای استفاده از استخوان خود نیازی به اقدامات اضافی ندارد. این روش پیوند بیش از 15 سال با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته و در مراکز تخصصی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. برای تثبیت مواد پیوند Bio-Oss ، غالباً به غشای کلاژن قابل جذب نیاز است

    .ایمپلنت دندان تقویت استخوان با پیوند استخوان گاو

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 16:06
    بازدید : 237

    کاشت ایمپلنت دندان با تکنیک ها و پروتکل های جدید توسط کلینیک های بین المللی برتر ، مانند کلینیک دندانپزشکی آدرینا در شرق تهران، مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین ، رویه هایی که بخشی از روند درمان کاشت دندان شما خواهد بود می تواند بسیار ملایم باشد و در اکثر موارد فقط کمترین ناراحتی را به همراه دارد

    کاشت ایمپلنت دندان با تکنیک های جدید.

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 16:18
    بازدید : 235

    راه حل های کاشت ایمپلنت دندان توسط دنداپزشکان آدرینا، چه کاری می توانید انجام دهید؟ بسته به نوع ظاهری دندانهایتان، آنها را تحمل می کنید. یا شاید به وسیله روکش آنها را تحمل کنید. واقعیت این است که کار دندانپزشکی برای بیماران گیج کننده تر می شود. بیشتر درمان های موجود، دندانپزشکان قادر به ارائه راه حل های بیشتر، در محدوده قیمت های مختلف، برای افراد مختلف هستند. چگونه می دانید چه چیزی را انتخاب کنید؟ چگونه می دانید برای شما مناسب است؟ و چقدر باید هزینه کرد؟

    راه حل های کاشت ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 0:35
    بازدید : 238

    فناوری کاشت ایمپلنت دندان جدید فوری، یکی از راه های جدید کاشت دندان در تکنولوژی دندانپزشکی است. حتی بیمارانی که قبلاً نتوانسته اند از کاشت دندان استفاده کنند می توانند از فناوری All-on-4 بهره مند شوند. با استفاده از فناوری 3 بعدی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، فناوری All-on-4 می تواند تنها در یک روز جایگزینی کامل قوس دهان را در اختیار بیماران قرار دهد.

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 20 مرداد 1398 - 16:40
    بازدید : 223

    ایمپلنت های دندانی در حال حاضر در حال افزایش هستند و یک گروه ایده آل برای افرادی که به اشکال مختلف جایگزینی دندان نیاز دارند، یک راه حل ایده آل است. نبوغ آن در این واقعیت نهفته است که یک کاشت عملاً در سیستم بیولوژیکی فرد جاسازی می شود.  بدین ترتیب، یک کمک پایدار و طولانی مدت ارائه می کند. (این فرآیند به نام Osseointegration نامیده می شود ، بدین معنی که ماده تازه کاشته شده به استخوان و ساختار فک پیوند می زند.)

    ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    شنبه 19 مرداد 1398 - 16:58
    بازدید : 249

    دندانهای جلوی افراد سهم بزرگی در زیبایی صورت دارند به همین منظور چنانچه به هردلیلی این دندانها را ازدست بدهید بسار تحت تاثیر قرار خواهید گرفت به همین خاطر پیشنهاد میشود برای کاهش مشکلات حاصل از نبود دندان در ناحیه جلو از ایمپلنت دندانی استفاده کنید . همانطور که مطالب گذشته اشاره شد ما می توانیم توسط روشهای مختلف جراحی  ایمپلنت  جایگزین مناسب برای دندان از دست رفته داشته باشیم.

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 23:23
    بازدید : 247

    نکات مراقبت از ایمپلنت دندان جایگزین دندان آسیب دیده، دندانپزشک برای خلاص شدن از شر همه قطعات دندان آسیب دیده ، مراقبت جدی می کند. در طی عمل جراحی ، دندانپزشک با اسکن دندانهای شما که گرفته است هدایت می شود. از این طریق ، دندانپزشک می تواند بگوید که آیا همه قطعات را از دست داده اید یا خیر. برای تأیید این موضوع یک بازرسی بصری انجام می شود.

     

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 15 مرداد 1398 - 15:04
    بازدید : 225

    سوالات و دستورالعمل های مراقبت کاشت ایمپلنت دندان، به طور معمول، متوجه می شویم که بیماران پس از کاشت ایمپلنت دندان، فقط ناراحتی جزئی را تجربه می کنند. هرگونه ناراحتی را می توان با رعایت دستورالعمل زیر به حداقل رساند. خیلی اوقات پس از بی حسی موضعی، درد کمی وجود خواهد داشت، اما مهم این است که به دنبال یک تسکین دهنده درد باشید، که به عنوان یک ضد التهاب عمل می کند و به کاهش تورم مثل Nurofen plus کمک می کند.

    سوالات ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 14 مرداد 1398 - 15:24
    بازدید : 240

    ایمپلنت دندان بدون درد و سلامت دهان دندان شما، بهداشت دهان و دندان مناسب برای حفظ طولانی مدت ایمپلنت های دندانی شما در لستر ضروری است .قرارگیری ایمپلنت دندان در چند سال گذشته بسیار جابجا شده است و بیمارانی که قبلاً ممکن است برای چنین درمانی نامناسب قلمداد شده باشند ، اکنون این شانس را دارند که از مزایای کاشت دندان استفاده کنند.

    ایمپلنت دندان بدون درد

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 13 مرداد 1398 - 15:10
    بازدید : 231

    ایمپلنت دندان سه بعدی سونوگرافی استخوان، این دستگاه مخصوصی است که فقط برای برش استخوان استفاده می شود. به طور سنتی برای این درمان از مته های استخوانی استفاده می شود . اما با استفاده از این فناوری برش اولتراسونیک، استخوان برداشته می شود .با را دنبال کنید با خدمات نوین دندانپزشکی آشنا شوید و روند زندگی خود را تغییر دهید.

    ایمپلنت دندان سه بعدی

    آدرینا نیکان
    شنبه 12 مرداد 1398 - 16:46
    بازدید : 232

    کاشت ایمپلنت دندان با فناوری سی تی اسکن سه بعدی، اسکن Cone Beam CT یکی از بزرگترین فناوری های ما است. فن آوری Cone Beam به صورتی طراحی شده است، که بسیار ایمن تر، کارآمدتر و مؤثرتر از سی تی اسکن سنتی می باشد، انرژی را مستقیماً در محل درمان متمرکز می کند و در عین حال تابش اشعه شما را حدود 200 بار به حداقل می رساند. پس از پوشاندن تمام بدن با پیش بند سرب جهت محافظت، اسکن 360 درجه در اطراف سر شما می چرخد و 30 تصویر از فک های فوقانی و تحتانی خود را می گیرد.

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 10 مرداد 1398 - 15:29
    بازدید : 231

    کاشت ایمپلنت دندان جدید و اعتماد به نفس در گفتار، دندانها نقش مهمی در کمک به انسانها برای به صدا درآوردن برخی صداها دارند. بازگرداندن لبخند خود را با ایمپلنت به شما کمک می کند تا به وضوح با دیگران ارتباط برقرار کنید. دیگر لازم نیست نگران این باشید که شما  احساس خجالت یا مسائل زبانی دیگری را که مربوط به دندان های از دست رفته است، را داشته باشید.

    کاشت ایمپلنت دندان جدید و اعتماد به نفس در گفتار

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 16:35
    بازدید : 229

    تکنیک جایگزینی ایمپلنت تمام دندان ها، روش معمول تعویض تمام دندان ها در فک با یک پروتز کامل است. یک پروتز کامل روی لثه ها ایجاد می شود. در فک بالا نیز روی سقف دهان قرار می گیرد. علاوه بر کمک به نیروی جویدن، نیروهایی که تمایل به بیرون راندن دندان مصنوعی دارند با مکش بین آن و سقف دهان جبران می شوند. این مکش به ثابت نگه داشتن پروتز کمک می کند.

    تکنیک جایگزینی ایمپلنت تمام دندان ها

     

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 8 مرداد 1398 - 15:18
    بازدید : 229

    میزان موفقیت ایمپلنت دندان و ادغام آن با استخوان فک، میزان موفقیت در ایمپلنت های دندانی در افراد سیگاری پایین تر است، و شرایط مزمن مانند دیابت می تواند تاخیر در بهبودی داشته باشد.. شما برای کاشت ایمپلنت خود به همان شیوه ای که برای دندان های واقعی انجام می دهید، با مراقبت های بهداشت دهان و دندانپزشک منظم، مراقبت می کنید.

    میزان موفقیت ایمپلنت دندان و ادغام آن با استخوان فک

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 15:25
    بازدید : 219

    ما می توانیم پل اکریلیک "دائمی" را ایجاد کنیم و در اغلب موارد سیمان آن را در همان روز در ایمپلنت ها کاشته می شود. ما آن را AEMPORARY می نامیم. نمی توانید یک پل دائمی را به صورت دائمی متصل کنید مگر اینکه از فلز ساخته شده با چینی یا زیرکونیوم جامد ساخته شده باشد. اکریلیک مستعد به شکستگی، تغییر رنگ سریع می باشد

    ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 6 مرداد 1398 - 15:09
    بازدید : 210

    برای اولین بار ایمپلنت دندان درمان و بازسازی بافت استخوانی، درمان برای بازسازی بافت استخوانی استفاده شود. در بسیاری از موارد، روش پیوند استخوان یا سینوسی می تواند بنیاد لازم برای قرار دادن ایمپلنت قابل پیش بینی را فراهم کند و واجد شرایط بودن بیمار را برای درمان افزایش دهد. در این مقاله با روش های درمان و پیشگیری از تحلیل استخوان آشنا می شوید.

    آدرینا نیکان
    شنبه 5 مرداد 1398 - 15:56
    بازدید : 227

    بهترین درمان ایمپلنت دندان All on 4 ، ALL ON 6 یا ALL ON 8، شما می خواهید بدانید کدام یک را انتخاب کنید؟ اصلاً مشخص نیست که کدام گزینه مناسب تر می باشد. بستگی به وضعیت آناتومی بدن بیمار دارد.  وضعیت سلامت عمومی نیز می تواند بر روی نوع بازسازی و ترمیم  مناسب بیمار اثر بگذارد. در این مقاله تفاوت ها و مزیت آنها را شرح می دهیم.

    بهترین درمان ایمپلنت دندان All on 4 6 یا8

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 3 مرداد 1398 - 20:35
    بازدید : 248

    آیا شما منتخب خوب کاشت ایمپلنت دندان فوری هستید؟ دندانپزشکان ما برای جواب به این سوال همه شرایط شما را بررسی می کنند. شما باید در کلیت سلامتی خوبی باشید تا بتوانید عمل جراحی مورد نیاز برای ایمپلنت دندان را انجام دهید. اگر دچار دیابت یا وضعیتی از نوع سرکوب کننده یا سیستم ایمنی بدن شما مناسب باشد، ممکن است نامزد خوبی برای دریافت ایمپلنت نباشید.

    ایمپلنت دندان فوری

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 14:49
    بازدید : 211

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 114
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه